catalog comenzi contact

gama produse Herbalife < nutritie pentru exigente specifice

Alimentatia Dvs contine toti factorii nutritivi esentiali?

Iata cea mai cunoscuta recomandare pentru o alimentatie echilibrata: mananca o dieta variata cu trei mese echilibrate pe zi - care sa includa cel putin cinci portii de fructe si legume proaspete si vei avea suficiente vitamine din alimentatie."
Problema este ca viata moderna nu ne permite o alimentatie "proaspata" in fiecare zi. Mai mult, majoritatea persoanelor nu au mese regulate si mananca "junk food". Noi spunem ca mancam sanatos, dar de fapt, realitatea este alta. Omul modern nu are o alimentatie sanatoasa. vezi sondaj (*pdf).

Cantitatea de vitamine recomandata zilnic - RDA

In mod traditional, RDA (Recommended Daily Allowance) a fost stabilit ca un mijloc de orientare a consumatorilor privind cantitatea minima de vitamine care este necesara pentru a preveni imbolnavirea. Pe fiecare ambalaj trebuie sa existe o eticheta, stipuland "procentul din RDA", al fiecarei vitamine continute in acel produs. Aceasta se refera la necesarul zilnic recomandat, RDA). RDA -urile variaza de la tara la tara - de exemplu America are RDA-uri mai mari decat Europa la anumite vitamine.
Pe masura ce se descopera tot mai multe despre vitamine si rolul lor in prevenirea bolilor, RDA trebuie sa se actualizeze la noile date. In America, un consiliu de experti ai Institului de Medicina au facut recent recomandari privind cresterea RDA pentru Vitamina C de la 60mg to 75mg pentru femei and 90mg pentru barbati.
Deasemenea au marit RDA pentru vitamina E la 15mg. Recomandarile americane noteaza deasemenea ca fumatorii ar trebui sa evite dozele mari de beta-caroten, in timp ce maresc cantitatea de vitamina C cu inca 35mg fata de doza recomandata zilnic de National Institute of Health America (*pdf).
In Europa lista RDA (RDI - Reference Daily Intakes) nu a fost inca definitivata, momentan fiind in curs dezbateri pe aceasta tema in Consiliul Europei.

Atentie la informatiile despre vitamine pe care le gasiti pe Internet. Nu tot ce cititi este exact.


Pericolul carentelor

Pericolul unor carente generale nu este doar teoretic. Multe rapoarte publicate in SUA, Marea Britanie si Europa arata ca anumite paturi sociale, chiar si din societatile prospere, inregistreaza mari deficiente la anumite substante nutritive. Femeile in special sunt expuse la riscul unor asemenea deficiente.
De exemplu, un studiu american constata ca femeile consuma in general 60% dintre caloriile consumate de barbati, si de aceea obtin aproximativ 60% din substantele nutritive pe care le obtin barbatii din alimentatie. Desi in mod cert carentele de vitamine, evidentiate prin boli cum ar fi scorbutul, sunt rare in SUA, cancerul si bolile cardiovasculare exista. Si studiu dupa studiu leaga cresterea cazurilor de acest fel de dietele cu un continut prea ridicat in grasimi si prea scazut in vitamine, minerale si alte substante nutritive necesare pentru o stare buna de sanatate.
Cercetatorii Institutului National American de Gerontologie  din Washington - BETHESDA (USA) considera ca prin administrarea pe o mare perioada de timp a unor suplimente nutritive compuse din vitamine, saruri si substante anti-oxidante mortalitatea generala este redusa cu 42%.

Dovezi stiintifice privind necesitatea suplimentarii dietei

Exista o majoritate covarsitoare de dovezi stiintifice imposibil de fi ignorate de institutiile oficiale. Din ce in ce mai multi medici si oameni de stiinta din institutii medicale faimoase in toata lumea sustin suplimentarea cu vitamine si minerale pentru un stil de viata sanatos din toate punctele de vedere. De exemplu, Dr. Walter Willett de la Harvard recomanda multivitamine pentru majoritatea oamenilor. Dr. David Haber de la UCLA recomanda de asemenea suplimente de multivitamine/minerale si, in plus, suplimente de vitaminele E, C si calciu. Pana si conservatorul Journal of the American Medical Association recomanda acum vitamine pentru cei mai multi dintre oameni. Intr-un articol in care comenteaza datele din JAMA, gasim declaratia d-nei Annette Dickinson, Ph.D., membra a Consiliului pentru o Nutritie Responsabila (Council for Responsible Nutrition): „Nu este nici o indoiala ca multitudinea dovezilor stiintifice in favoarea unei folosiri constante a vitaminelor, in particular a multivitaminelor, este formidabila si trebuie luata in serios".

Nutritionistii iau suplimente nutritionale

In urma unui sondaj facut in randul a peste 600 de dieteticieni s-a constatat ca aproape 60% dintre ei luau suplimente nutritionale. Adaugati aceasta la faptul ca, in 1994, conferinta Colegiului American de Cardiologie a relevat ca aproximativ 2/3 din 700 de medici luau zilnic antioxidanti. Aparent, majoritatea nutritionistilor - care au adoptat punctul de vedere traditional ca o dieta echilibrata furnizeaza toti nutrientii de care avem nevoie, ca si un numar de alti practicieni, si-au dat seama acum cat de nerealist este acest punct de vedere, cel putin cand vine vorba despre protejarea propriei lor sanatati.

Mitul „Nu avem nevoie de suplimente"

In 2002, s-a renuntat, in sfarsit, la ideea ca majoritatea oamenilor nu au nevoie sau nu au nici un castig de pe urma suplimentelor de vitamine sau minerale. In luna iunie a acelui an, prestigiosul Joumal of the American Medical Association a publicat un articol semnat de doi cercetatori de la Harvard. Dupa trecerea in revista a articolelor aparute in limba engleza timp de 30 de ani despre legatura dintre vitamine si bolile cronice, ei recomandau ca „toti adultii sa ia zilnic o tableta de multivitamine". In rezumatul articolului, ei afirmau ca o mare parte a populatiei ia doze sub cele optime din unele vitamine, ceea ce o expune unui risc crescut de boli cardiovasculare, cancer si osteoporoza. articol original

Solutiile nutritionale Herbalife

In ultimii 26 de ani solutiile Herbalife au inregistrat peste peste 60milioane de rezultate in intreaga lume, contribuind activ la cercetarile in domeniul nutritiei celulare.

Articole corelate

rolul vitaminelor si pericolul supradozarii
diete personalizate
diete anti-colesterol
diete periculoase
suplimente naturale pentru o alimentatie echilibrata (proteine, vitamine, minerale)

 

*Produsele Herbalife sunt disponibile numai prin distribuitorii independenti Herbalife. Toate produsele Herbalife sunt din plante, nu contin conservanti si ingrediente de origine animala, sunt fabricate din ingrediente pure conform standardelor de calitate si control si nu contin componente daunatoare sanatatii.
*Aceste produse sunt suplimente nutritive si nu au rolul de a vindeca boli sau afectiuni cronice.

Recomanda unui prieten